Pagini

miercuri, 18 octombrie 2023

tiswf #4 - comunicare

era o zi ca oricare alta
lovește-n pian și scrie versuri lungi s-ajungă pe toate continentele
în piepturi pune toate elementele
c-atunci când scrii e ca și cum ai merge deși stai pe loc
s-ajungă din tot ce faci și la tine-un strop
la cei care au cea mai mare nevoie și la toate scările de bloc

cum ai ajuns aici cristi nu știe nimeni
hip-hop-ul nu e pentru cei ca tine
nu ai deloc credibilitate, un pic de mână la scris, poate
dar de cele mai multe ori când faci asta
nu te dai nici măcar pe tine pe spate

dar încă mai e de zis și scrie
face întâlniri seara târziu cu ceea ce se cheamă furie
ca seamănă prea mult cu tata face urât când i se pune pata
și tot ce pare clar azi mâine e confuzie, ți se pare cunoscut, gata?

fă ceva cu tine că te ia viața din urmă
n-ai vrut în turmă, bine
mai sunt un milion ca tine
diferența între milă și dorința de bine
e că poți avea grijă de alții, dar niciodată de tine

era o zi ca oricare alta cum am zis
în căutam un job pentru câteva luni, doar până la vară
după câteva căutări mi se strângea sufletul iar
de parcă voiam să vând usturoi la bran și trebuia să plătesc intrare la grădinar

e ok, am trecut toți prin asta
nu-ți fie milă de tine și mai caută
mai caută, o să te găsească
după fiecare zi o nouă zi
o nouă șansă să știi că nu știi

pare ok, nu?
pare ok, nu?
pare ok, nu?
nu. dar mai sun de câteva ori, poate-mi văd numărul și răspund

adevăratul eu, cum ar veni
care știe să răspundă și-nainte să se facă zi
și când cad aripi de prin poduri
și când e prea mult
și când plouă
și când mai sunt atâtea dedesubt

ai răbdare
uite, sunt aici în viitor și nu mai doare
e liniște
am cântat, m-au văzut oamenii, am plecat
acum nu mai e nevoie
de aplauze de plimbări de voie
ai răbdare
curajul și vorba bună sunt după colț
așteaptă să te pregătești ca să coboare

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

#

un om un cântec o sclipire din ochi încă ne putem trezi din somnul cel mai adânc încă putem zbura cu o singură aripă să călărim o stea și să...