Pagini

sâmbătă, 14 octombrie 2023

tiswf #3

fratelenoooord
ca să ne punem toți de-acord, da' nu chiar
miroase a tristețe și a noapte a plăcinte coapte pe sub coapse ca să
ne-ntoarcem acasă cu primu, cu primu, cu primu
și dacă se pierde dăm pe verde cu pedala doar la blană scuze doamne
aveam fusta pe sub rochii rochia pe sub grogy 
am joben teren agricol și un dumnezeu ce seamănă 
cu tine cu tine cu tine
da stai un pic
că dacă io scriu asta poa să semene cu minte
ca o stea la care te uiți doar când ea nu se uită la tine
caut refrenu dar iar e duminică
dar iar e duminică
dar iar e duminică

deci eram la un telefon public
mă întâlnesc cu dumnezeu îmbrăcat în costum de urs polar, mă-ntreabă 
cum se face integrama asta, scuze?
cu se face integrama asta
și dup-aia ne-am uitat la holograme și-am mâncat biscuiți

fă-ți o cruce că te duce dar te duce până mai încolo
am cu mine rugăminți și cu sfinți și cu
am o cheie cu care deschid o ușă care dă1 în altă ușă care dă în altă ușă
așa copiem cu toții dacă e
dacă nu ne mai gândim iar am pierdut buletin
iar am pierdut buletin iar am pierdut buletin

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

#

un om un cântec o sclipire din ochi încă ne putem trezi din somnul cel mai adânc încă putem zbura cu o singură aripă să călărim o stea și să...