Pagini

joi, 19 octombrie 2023

tiswf #5 - tot aici

scriu
scriu ca să fiu
scriu ca să-nviu
ca mine mai sunt câțiva
cred că se regăsesc și-n tine dac-am căuta

cum e cu cerul așa e cu marea cum e
pământ sare pământ
nu știu să-mi țin promisiunile, de-asta scriu

un râu în care nu a înotat nimeni
o armă făcută să învie
se ia o foaie de hârtie se pun acolo cuvinte
și la capăt tot noi
numărând cartiere pe lună

am văzut atât de puține
am deschis câte un ochi
am păcălit duminicile

a fost o dată ca nicuodată ziua de azi
din care nu mai știm nimic
semnal în blocul de lângă
se-aude?
în inima cui se simte singur
se-aude?
în sine
într-un turn pe care îl ți ascuns
dacă nu se aude, o să fiu tot aici

să dau o pasă
când seara se lasă peste capete
când sună telefonul
când se duc păsările-n coloane
și-n tot restul

în inima cui se simte singur
se-aude?
în sine
într-un turn pe care îl ți ascuns
dacă nu se aude, o să fiu tot aici 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

#

un om un cântec o sclipire din ochi încă ne putem trezi din somnul cel mai adânc încă putem zbura cu o singură aripă să călărim o stea și să...