Pagini

vineri, 20 octombrie 2023

tiswf #10 - prezentare

înainte să începem să ne vedem
aș vrea să vă prezint pe cine-avem azi pe teren
adică cine suntem și de ce-am vrut să vă chem
și dacă e să fie bine ne vedem la refren

îl avem pe Bogdan Octav de la Cercul Întreg
care-n această seară e stăpân pe BPM
care-n loc să ne facă să uităm ne-amintește cine suntem
vouă vă spun bine-ati venit la Experijam
'ai să mă uit în tolba-asta cu foi să văd ce mai avem

ar trebui să mulțumim cui a organizat
Nest, Poethree, Decopertat
pentru energie bună texte poante fapt
fără de care cele patru zile nu s-ar fi-ntâmplat

iar la final pentru cine nu se vrea plecat
e norzeatic cunoscut cam în orice regat
care-o să ne arate-n teorie dar mai ales în fapt
cum e cu lirica cu poezia, neapărat

au trecut patru ani de la primul show de interpretat
când tremuram cu textu-n mână și s-au întrebat
cine e frate ăsta și de ce s-a băgat
peste noi azi, când n-aveam invitat?

da' m-au primit frumos și m-au încurajat
un fel de frate geamăn mai prost îmbrăcat
și-am tot venit și-am dat, câțiva ați ascultat
și peste jumatat' de an încă ceva s-a-ntâmplat

am făcut un show întreg la cărturești
și-a fost și sala plină un ac nu puteai să găsesti
bine, nu chiar un ac, da' înțelegi, de fapt
tot cu Bogdan care a orchestrat și le-am înregistrat
și le găsesti pe Bandcamp, dacă vrei să te pui pe-ascultat 

în fine asta-i despre voi și e și despre mine
că dacă se iese cumva așa se iese din mulțime
dacă sunt oameni călduroși și ești încurajat
să scrii, să zici, să urci, să riști un pic, de fapt

așa că dacă scrii, scrie
da' dup-aia vii și pe scenă și îmi zici și mie
sau poate că ne faci pe toți să plângem un pic
să râdem să ce vrei tu să pui în plic

azi de exemplu, doar așa
am fi putut să stăm toți pe o canapea
fără poeme și suflet pe tava de cafea
da' unii dintre voi au zis că nu se poate-așa

e ziua trei abia și mai avem ceva
ne ridicăm unii pe alții ca o macara
facem să fie deja ce credeam că nu se putea
hai să vedem ce mai urmează dacă urmează ceva

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

#

un om un cântec o sclipire din ochi încă ne putem trezi din somnul cel mai adânc încă putem zbura cu o singură aripă să călărim o stea și să...