Pagini

sâmbătă, 21 octombrie 2023

tiswf #13

într-o lume cam ca asta cu un nume cam ăsta
te-am văzut erai anume
ca o lună jumătate
peste farfurii și mâine
peste azi

n-am nici mâini să te cuprindă n-am nici ochi să te mai vadă
și răbdarea am uitat-o când
m-au luat gândurile și mi-au dat
lovituri și nuiele peste capul de-mpărat

capu-i greu dimineața nu, nu se trezește
vrea să vadă cine sunt nu, nu se trezește
vrea trecut dar eu nu-i dau, nu
vrea trecut dar eu nu vreau, nu

în fine
am rămas cu mine
și dacă nu e bine, facem să fie bine
și dacă nu ești cu mine

o să caut o să caut o să doară
o să caut
pe pământ pe sub ape pe pământ
pe pământ pe sub ape pe pământ

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

#

un om un cântec o sclipire din ochi încă ne putem trezi din somnul cel mai adânc încă putem zbura cu o singură aripă să călărim o stea și să...