Pagini

duminică, 5 noiembrie 2023

dumnezmeu

am un Alcatel mai vechi cu care-l sun pe Dumnezeu
da' el e-n alte localități, în alte localități, în alte localități
are chirie cu spațiu-nchis și spor la scris și guturai
în alte localități în alte localități în alte localități

că au lăsat un geam deschis că au lăsat hangar deschis și-acum dispar toți caii pe care îi mai aveam

deaeară dau bairam
mă costumez în alb și-l urmăreac, pe coada lui stau
pănă dimineață să dea socoteală
pentru pomul cu beteală pentru spatele prea mare
pentru stele pentru sare pentru băile prea lungi
se știe el

sun și-mi răspunde centrala
secretara
mătușa a doua
renii
rembrandt
că nu azi
că săptămâna viitoare
că marți
că mai

patru patru poartă-n casă
nu pricep
de ieri nu mai fac scufundări și nu mai caut nimic din ce nu e sigur al meu

sun și nimeni
și el nu recunoaște
și se termină bateria și n-am încărcător la-ndemână
sun 1-1-1-1
alo
după ce-am vorbit cu toate centralele
și liniile mijlocii
cu toate trenurile și canapelele
cu-n ceainic
cu sfântul duh
nu renunț

am un telefon pe care scrie
pentru libertate apasă tasta cea mai apropiată de mâna ta stângă
pe care scrie
pentru zbor apasă patru patru patru patru
și până s-apăs îmi cad aripile și iar tre să dăm cu aspiratorul
că nu poți să stai cu tălpile-n aripi
că nu se face

am un telefon cu care sun la 1-1-1-1-1
cu care sun la 1-1-1-1-1
cu care sun

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

#

un om un cântec o sclipire din ochi încă ne putem trezi din somnul cel mai adânc încă putem zbura cu o singură aripă să călărim o stea și să...