Pagini

joi, 16 noiembrie 2023

#

te-am pus într-o poezică cu baloane de săpun
cu foi de alun
cu ploi și umbrele
cu haine largi
cu mine mic
cu timp și curaj la colțuri

te-am pus la masă
am numărat petale
halte pălării
șine surori

aceasta este o distanță
aici râde omul când e sincer
aici o amintire
aici mă ascund
urșii mă știu după miros
și eu pe ei
aici a fost o lipsă
aici e vânătorul convertit în om
aici o stea cazută-n somn

această după amiază a început acum patru săptămâni și va dura încă patru
rumoare
riduri
răvaș
repede
rupe ritmul râul care curge în liniștea lui înțelegând că va avea un prieten care va merge cu el în fiecare zi la cules de flori și fructe într-o pădure mică ce știe limba păsărilor și a râurilor fără seama
a viselor și a statuilor ce nu știu de frică
a viespilor și a vulpilor cu ochelari

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

#

un om un cântec o sclipire din ochi încă ne putem trezi din somnul cel mai adânc încă putem zbura cu o singură aripă să călărim o stea și să...