Pagini

joi, 16 noiembrie 2023

lala

eu nu mai vreau să te visez, i-a zis lumina soarelui
și-a mers la un ceasornicar pe vreme de ploaie
au vorbit fiecare în limba lui
un timp

pe bulevard se fac fotografii
e sfârsitul lumii și eu încă îmi mai caut locul
am o pereche de căști mari și muzică de criptă
și sărbătoare și tort și-un somn cu solzi mov

elanul meu seamănă cu o floare
armele mele nu ucid, sperie
urletul meu nu cuprinde
visele nu mi le hotărăsc eu

stau la un semafor așteptând alt semafor
sparg nuci
uit urc
elefanții nu merg cu liftul
aici e un capăt
reper cu ferestre și sinceritate caldă, aici
prietenia într-o barcă de lemn

într-o arcă de-aluminiu în care ascund soarele
el stă cuminte, indiferent ce oră e
într-o arcă de-aluminiu în care ascund soarele
el stă cuminte, indiferent ce oră e

cânt la pietre
mă răsfoiesc cu un tigru care arată a om
mănânc flori
petrec șoselele
firmituri de pâine
hai, să stăm ca doi studenți și să bem presecco
să ne pupăm, să mă ți de mâini
și să te sun când se lasă singurătate
cu puține cuvinte să vrem să pricepem
râsul ăsta fantastic
în care ascund soarele

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

#

un om un cântec o sclipire din ochi încă ne putem trezi din somnul cel mai adânc încă putem zbura cu o singură aripă să călărim o stea și să...