Pagini

marți, 21 noiembrie 2023

cocoșii din piepturi

desenez iepuri și tot nu găsesc fericire
ce trist
într-un tractor de țară
pe șine
ajung într-un câmp mare unde cred că stă un fel de om care nu mai fuge de nimeni

cuvinte nu folosesc
priviri
țineri de pântece
dacă m-aș întâlni cu mine nu știu dacă m-aș uita în ochii mei
și totuși
red pill blue pill până la sfârsirul zilelor, care nici măcar azi nu e atât de aproape

mai respir o dată
mă mai speriu o dată
în pieptul meu e un ring de luptă
se bat cocoșii, dau fără milă
pe mine nu mă întreabă dacă mă țin în corzi

în pieptul meu e un ring de luptă
se bat cocoșii, dau fără milă
pe mine nu mă mai întreabă dacă mă mai țin în corzi

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

#

un om un cântec o sclipire din ochi încă ne putem trezi din somnul cel mai adânc încă putem zbura cu o singură aripă să călărim o stea și să...