luni, 19 ianuarie 2015

primate

toți se supără că n-ai dovedit nimic 
ești un pic mai ieftin decât o cafea la plic
mare poet mare profet se întâmplă exact ce scrii 
singur vise triste cearșafuri de la vecini
urcă-te pe scara vieții mele să te vedem de sus 
tu ești cea mai mare dintre stele, da-ntre noi a cam apus
umbra-i a mea degeaba fug de ea eu nu caut lumina 
am uitat lumânările-acasă oare-a cui o fi vina
aluminiu peste ceafă algoritm la mana-a noua 
zâmbești dar nu te-nțelege nimeni papa de la roma
ai rămas noaptea singur în roman 
n-a mai contat că scrii poezii frumoase grijă la coran
tu ai construit asta acum trage apa trece măgarul trage nu rage de fapt
pentru mulți doar o scuză pentru tine ultimul raft
mă rog de șase ani să rămân fără stilou 
dar azi nu-ți mai fură nimeni ceea ce îți face rău 
știu că scriu prost dar asta mă face bun
până data viitoare nu mai crede tot ce spun

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

poate tu erai

poate tu erai - cunoscut și mă tot strigai să vin să te ascult poate tu erai - neștiut și mă tot chemai să vin să-ți cânt poate tu erai auzi...