Pagini

luni, 5 ianuarie 2015

2013-2014

octombrie - proiectorul îmi dă emoții. la fel și ruxandra. vrea să mă protejeze. mă enervez.
noiembrie - paul e cel mai mare magician pe care-l cunosc. mi-e frică să nu pățească ceva. andreea e foarte frumoasă. vorbim. bem apă
decembrie - desenez mult. dedic. intrăm cu mașina în clădirea primăriei

ianuarie - cea mai frumoasă garsonieră în care am fost vreodată. dormim pe jos, râdem până rămânem fără aer, ne pictăm frunțile, mi-e rușine să o țin de mână
februarie - nu-mi găsesc locul, mă trezesc cu același gând în fiecare dimineață
martie - mă împrietenesc cu georgi. mergem la nemți, vedem stele. zice că nu mă mai duce acasă. o cred.
aprilie - mă scoate din cămin și mergem la singurul hotel din oraș, unde avem camera noastră
iunie - îl revăd pe po și tot atunci o cunosc pe livia. i se strică telefonul, așa că nu o mai pot găsi
septembrie - se întoarce andrei. îi fac cadou o brichetă care se strică după vreo două zile. zice să-mi fac un rost.
octombrie - cunosc o grupă de 30 de copii. vrem să facem un spectacol după micul prinț
noiembrie - votez
decembrie - moș crăciun e aici. sunt 5 ani de când am cunoscut-o pe b. zăpada are peste 70 cm.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

iubire

iubire  uitare și așternut pădure un cerb pierdut un diamant ce stă doar în frunte acolo îl vei găsi călătorind călătorind cu picioarele goa...