Pagini

miercuri, 14 ianuarie 2015

într-o zi/ samurai inst - pentru vn

am fost băiat cuminte până într-o zi
am călcat jurăminte până într-o zi
și păsările sfinte până într-o zi
dinte pentru dinte până într-o zi
jură că nu simte până într-o zi
o va întâlni până într-o zi
o să fiu mai bun până într-o zi
o să pierd oricum până într-o zi
fluturii trăiesc până într-o zi
păcate vorbesc până într-o zi
flori nu mai cresc până într-o zi
nu mai știu nimic până într-o zi
nu renunț acum până într-o zi
nu mai scot album până într-o zi
uit tot ce spun până într-o zi
prietenii apun până într-o zi

o să te văd oricum într-o bună zi
știm amândoi într-o bună zi
o să-ți spun ce n-am apucat într-o bună zi
o să-ți cânt ce nu ți-am cântat într-o bună zi
o să-mi zici c-a fost destul într-o bună zi
promit să fac ce trebuie să fac într-o bună zi
urmăresc visul într-o bună zi
îmi recunosc scrisul într-o bună zi
cred că despre asta e într-o bună zi
povestea cam asta e într-o bună zi
visele astea sunt într-o bună zi
n-o să plec până nu le-nfrunt într-o bună zi

aici acum e-ntr-o bună zi (x4)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

iubire

iubire  uitare și așternut pădure un cerb pierdut un diamant ce stă doar în frunte acolo îl vei găsi călătorind călătorind cu picioarele goa...