Pagini

joi, 1 ianuarie 2015

crâng

sun atât de bine-acum poate mâine scot album de fotografii în prun strânge fluturele-n pumn 
nu te simții nu știu cum plombe-n gură cât pentru-un prânz cu soldați scoși în drum 
că pe mine nu mă ia nimeni ai înțeles nimeni vorbești din mers ca scriitorii liberi
luându-și viața de la capăt cu-ncetinitoru' că poate-apare vreo portiță și nu mai vedem nimic 
hardcore plin de sânge călăul stă și plânge călăul stă și plânge călăul stă și plânge 
că răul învinge când binele doarme pân-a doua zi io ți-am zis să-ți pui alarma mai devreme
pe placul puștimii pușca trage zeul inimi nu te spria te rog io că te iubesc adevărat ca un ferrari deși n-am banii și mă văd duminica cu toți zidarii
sfori cât pentru o călătorie dar mi se cam face milă și rămân aici cu tine 
ca-ntr-o piesă din titanic se scufundă nu-i nimic îi punem fundă verde și mergem mai departe
ca luna ca limba ca tinerii după divorț să bem și pentru vi și pentru morți 
petrecere cu brocoli și cu hermafrodite epilate saltele arcuri rupte și mâine de la capăt

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

iubire

iubire  uitare și așternut pădure un cerb pierdut un diamant ce stă doar în frunte acolo îl vei găsi călătorind călătorind cu picioarele goa...