Pagini

miercuri, 18 iunie 2014

Dvorak - Serenade in E major Op.22-Mov.2/5

sper să nu vină ziua aia-n care să nu ți-l mai pot trimite pe Dvorak
Serenade in E major Op.22-Mov.2/5
am scris despre mulți oameni, e adevărat
zilele au trecut una după cealaltă rânduite frumos 
cu tot cu fericirile sau nefericirile mele
acum ești aici
nuanțe verzi și albastre mă îmbată după masa
știu că pricepi 
câinele latră de patru ori
vindem mobila și ne mutăm sub un pod
acolo spunem că e acasă
doamne-doamne a scos iarna din program 
special pentru noi 
așa că avem doar vreme frumoasă 
iar tu gângurești așa cum știu că ți-ai dori
și nimic nu mai pare greu 
eu vin murdar o dată la câteva zile - tu nu mă cerți 
alteori vii cu mine - luăm mlaștinile la rând știind că nu ni se poate întâmpla nimic rău 
mâncare găsim de fiecare dată 
și apă 
iar ochii tăi atât de frumoși dau zilelor mele o aură mereu nouă

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

iubire

iubire  uitare și așternut pădure un cerb pierdut un diamant ce stă doar în frunte acolo îl vei găsi călătorind călătorind cu picioarele goa...