Pagini

duminică, 8 decembrie 2013

rap2

vorbesc și eu cu pereții stai liniștit 
suntem atât de mulți în lagărul-de-neclintit 
aceleași gunoaie vor votul le-arăt scrotul
ține minte, porcule, poezia mea nu-i troacă scoate-ți botul

vă întrebați de ce îngerii cântă rap 
i-ați călcat pe cap scăpând șarpele
și-acum se târăște fericit otrăvind pe rând toate-apele
nu mai sunt de mult în apele mele pește secționat 

impostorii joac-același număr și aplaud 
în jocul lor murdar nu știu ce caut
un copil îmi întinde mâna nu l-am mai văzut pe-aici
mă-ntorc acasă vorbesc cu un arici și totul parcă-i mai senin
rămân în balonul mai de săpun ce praf divin 
era să mor dar încă mă mai țin
voi stați în berării
eu cânt cu greierii

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

#

un om un cântec o sclipire din ochi încă ne putem trezi din somnul cel mai adânc încă putem zbura cu o singură aripă să călărim o stea și să...