Pagini

miercuri, 25 decembrie 2013

poezie de casă

bun așa crăciunul e altfel sașa ș-așa vezi c-a ieșit albumu' fratele nor
mircea era bun da' nu mai spun că poate se-ntoarce și-atunci spune-mi tu ce ne facem
intru-n tine ca-ntr-o vulvă viața mă curmă tu crezi că-i o glumă eu cred că tu nu mă cunoști destul
și soarele munții și stelele mă iubeau doar pe mine, dar eu am picat testul
poeții și jazzmanii se mai ceartă și von trier dă foc mașinilor noaptea cam asta-i treaba știi 
ca o oră dă franceză c-o girafă cu gene lungi ce frumoasă ești să-mi moară pana
nu e-n regulă cu zbroul din runda asta carmen capsatorul era lângă sticla de vin 
bărbații nu se mai simt singuri sincer e o altă felie din bucata asta de ton fără oase fără speranțe nu mai spera
copita neființei mele scuipă arme sărută-mi mâinile mamă marcu marte martin macrou 
am cap de lut și nimănui nu-i pasă că fur din magazine inimi de femeie și nu plătesc la casă

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

#

un om un cântec o sclipire din ochi încă ne putem trezi din somnul cel mai adânc încă putem zbura cu o singură aripă să călărim o stea și să...