Pagini

duminică, 3 noiembrie 2013

rap1

băieţii plâng noaptea să nu se vadă 
nu ai pic de încredere în tine, animal de pradă 
te-ascunzi ridicol, îngerii se dau pe balustradă
plictisiţi să te mai apere
salina asta-i mare ştiu 
înoată oxigenul e tot mai aproape

la mine poezia se-aude, se vede
pierde-te pe urmele mele 
azi plouă
eu mor puţin, tot ce rămâne las vouă 
am o turmă de oi şi un laborator deschis pe nouă 

nu m-a mai strâns nimeni atât de repede
viața pe trepte, greșelile mi le repet cu atenție 
ru încă fuge pe străduțele inimii mele
ce favele proaste, împușcă-te-n cap, soldatule

nu-mi mai scrie din ploaie, că mă vindeci
cinci la un leu, abține-te
ține-te bine pe umerii mei 
urmează potopul cu aromă de vinete

în gura lupului e răcoare
pastelul ăsta viu mă face om din floare și respir
și țip și râd și parcă anotimpul trece-ncet
ascunde-mă în tine ca într-un sertar, încă aștept

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

iubire

iubire  uitare și așternut pădure un cerb pierdut un diamant ce stă doar în frunte acolo îl vei găsi călătorind călătorind cu picioarele goa...