Pagini

duminică, 3 noiembrie 2013

cu dus, cu-n tors

acum îmi dau seama că turnul babel e o metaforă
când ne îndepărtăm cu viteza celui mai mare obuz
inimă, spune-i tu ceea ce îngerii au prezis demult
voi fi aici plângându-mi bucuriile negre dimineața
și niciunui păianjen n-o să-i pese de piesele mele de domino 
marilyn arată-ne tu calea
ne-am săturat de iluzii și internet / infuzii de bună purtare
iartă-mă, nu trebuia / rămâi închis în cușca ta și scrie autist
și plângi ca păcătoșii visând la porumbei 
ești singur și speri zi de zi la umerii mei

în gerul ăsta mă rog cu voce tare - vreau la mal
dinte pentru dinte, te recunosc după copită
devin tot mai puternic, fantomele mă imită 
contemplu la zâmbetul primordial

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

iubire

iubire  uitare și așternut pădure un cerb pierdut un diamant ce stă doar în frunte acolo îl vei găsi călătorind călătorind cu picioarele goa...