duminică, 12 februarie 2012

Sufletele pereche stau

pe garduri
nimeni nu le vede
garduri pline cu litere ce vor fi şterse la prima
a doua a treia
ploaie
Nietzsche şi Dumnezeu încă-şi mai dau mesaje cu
theo + cristi = l ove

sufletele pereche stau pe gânduri
numai ele ştiu
la ce se gândesc
în niciun caz la mine
sau la tine
lumea asta e prea mică pentru cei câţiva paşi
învăţaţi

port mănuşa pe o singură mână
inima-mi bate normal în jumătatea ei stângă
scriu îndeajuns de citeţ cu mâna stângă atunci
când vreau dar tu
nu vrei să ştii nimic
despre
asta

mi-ar plăcea să sparg o bancă împreună cu o femeie
de
vârsta ta
un.fel.de.Angelina Jolie
Banii sau Viaţa!
ei ne vor da probabil vieţile
nu vom avea ce face cu ele

cu gândul la bani îţi spun
am avut o zi atipică
aş vrea să mă repare şi pe mine
cineva
dar toţi mecanicii au plecat în state luna
trecută
numai ei ştiu de unde au făcut rost de...monezi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

poate tu erai

poate tu erai - cunoscut și mă tot strigai să vin să te ascult poate tu erai - neștiut și mă tot chemai să vin să-ți cânt poate tu erai auzi...