Pagini

vineri, 6 mai 2011

Pentru-atunci-când-nu-mai-ştii-să-aştepţi

mai sus decât albastrul cerului
nu e nimic  
mai susură-o fântână îngânând ceva  
am vândut urechile oamenilor
fântâna noastră a rămas singură  
  
străin de tine
trecătorile importante ale vieţii  
viermi de mătase aduşi în conştiinţa  
umanităţii  
tacâmuri noi pentru dragostea asta nouă  
  
mă întorc mai târziu, să nu m-aştepţi  
să dormi  
şi urşii  
şi şerpii  
şi pomii făgăduinţei se vor apleca la picioarele tale
  
acum  
când pare să se lumineze de ziuă
gândul tău tremurând, animalul-care-seamănă-perfect-cu
fă-ţi loc în sine
va veni cineva
  
fă-ţi loc în mine
s-ar putea să mor în curând
nu e o ameninţare
nu ştiu cui vorbesc acum  
numele meu e o minciună uşoară
  
de ce trebuie  
să existe adevăr acolo unde
de ce trebuie să existe lumină acolo unde
de ce trebuie să se facă mâine înainte ca eu sa spun DA,  
vreau cu toată inima mea de om să se facă
  
şi să fie  
mâine

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

#

un om un cântec o sclipire din ochi încă ne putem trezi din somnul cel mai adânc încă putem zbura cu o singură aripă să călărim o stea și să...