Pagini

joi, 5 mai 2011

Acrobaţii de bun rămas...

Ultima ta noapte în oraşul ăsta  
Provincie pare să fie un substantiv şi nimic
mai mult/şi nimic mai puţin
Dragoste - un dezertor de mâna a doua
  
Bărbaţi cu feţele acoperite escaladează calădirile şi deopotrivă
sufletul meu
Căutând milităreşte, cameră după cameră
fereastră după fereastră
  
Nu eşti nicăieri - străduţe închise pentru totdeauna,
mâna mea în mâna greşită
Iuda e acum în corpul altei femei ce stă cu noi la masă  
până târziu
  
Nu mai fac niciodată cadouri,
nici jurăminte
Mă aplec spre credinţa cât să te mai văd
o singură dată
  
Ultima ta noapte în oraşul ăsta -
fereastră după fereastră
Căutând milităreşte, -cameră după cameră-
sufletul meu
(Bărbaţi cu feţele acoperite escaladează caladirile şi deopotrivă)
  
Şi nu ne-am mai văzut
niciodată
Ard/ şi încă îmi aştept
judecata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

#

un om un cântec o sclipire din ochi încă ne putem trezi din somnul cel mai adânc încă putem zbura cu o singură aripă să călărim o stea și să...