Pagini

marți, 3 mai 2011

Oare-cât-costă-un-pachet-de-Kent? sau Schimbarea la faţa locului

ţi-am explicat
aşa e cu poeziile
ţi-am explicat, poţi să le citeşti cum vrei tu.
tu nu-nţelegi, poezia ta e din alte cârciumi
mai fericite
poezia ta
poezia   
  
de jur împrejur
de jur împrejurul cui
corzilele mele vocale se schimbă după ploaie
jur că n-am să mai plec neanunţat
sunt la câţiva metri de tine
accidentele se petrec în după-amiezi  
pentru că aşa vrea Dumnezeu  
  
să dea Dumnezeu
sau  
când ne-o fi mai rău  
aşa să ne fie
sau de ce plictisesc rândurile mele
da' ce credeţi voi
că poezia nu oboseşte niciodată?
  
niciodată să nu spui niciodată.  
niciodată să nu termini înainte de vreme
pentru că cine ştie
cunoaşte
pentru că cine se trezeşte departe
devreme ajunge
la destinaţie nu ne aşteaptă nimeni  
  
pesemne că n-am fost prea cuminţi,  
iar moş crăciun nu mai poate face nimic pentru noi
iarba umedă sau cum-se-poate-să-nu-te-mai-mulţumească-nimic
ai grijă cu cuvintele astea, ai
mare grijă, te-ai murdărit
erau pantofii cei noi/acum
ai să mergi desculţ.
o fi bine
o fi rău
o figură cunoscută îţi promite ca se va face bine
dar nu se va face
cancerul ne ştie pe de rost
parcă nu eu am scris asta
prietenul
anevoie
arbuşti
ginere
gnostic
să mori şi să nu.  
să nu.
nu!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

#

un om un cântec o sclipire din ochi încă ne putem trezi din somnul cel mai adânc încă putem zbura cu o singură aripă să călărim o stea și să...