Pagini

marți, 24 mai 2011

D.

De unde încep toate astea şi unde
se termină
şi un copil poate să vadă mai limpede în clipe
ca cele pe care le-am trăim, fără să ştim, fără să fim,  
fără să vrem, fără să.  
  
De unde încep toate astea şi unde
se termină
unii oameni zâmbesc pentru că aşa le e firea
eu zâmbesc pentru că aşa mi s-a spus
diferenţa e acolo unde o cauţi cu fruntea
şi nu cu mâinile
  
Şi nimeni n-are cum să fi spus povestea mai frumos
decât tine
Nodul şi multiplii acestuia
Nordul şi urmaşii cu nume mari
Să nu se termine
Să nu se
Să nu
  
Am mai sfârşit aşa zeci de rânduri
Zeci de oameni  
de rând
de bine
de pus pe rană
Poezia e vânataia cui trebuie.
Să mă iertaţi, am cules din flori ce nu erau ale mele.
  
Să mă rugaţi
Am să dau ruga voastră mai departe
Ai auzit de îngerul ăla care.
Şi n-a mai găsit drumul spre transă.
Ce-ar fi să turnăm puţin busuioc peste poeziile mele?
Ce-ar fi să turnăm puţin busuioc peste poeziile
  

Mâine seară ne vedem iar
Cine întârzie, întârzie
Cine nu, nu!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

#

un om un cântec o sclipire din ochi încă ne putem trezi din somnul cel mai adânc încă putem zbura cu o singură aripă să călărim o stea și să...