Pagini

luni, 2 mai 2011

Einstein şi alte câteva minuni nespuse încă

Începutul unei alte vieţi, zise îngerul
Ne vom fi împiedicat în cuvinte asemeni unui nou-născut
ce învăţa mersul pe bicicletă  
mai repede
  
ne vom fi împiedicat în "cum ţi se pare că sunt"
nu mi se pare, păsările sunt păsări
sufletul e-n buzunarul drept
de la piept
de la glezna
de la "spune-mi ce mai faci tu"
  
am să-ţi scriu, dar n-ai să ştii niciodată
sau poate nu am iubit niciodată baletul  
cum poate să-ţi lipsească cineva  
cum poţi să te lipseşti de singura şansă pentru a trăi  
  
trainice cuvinte nu ştiu să scrie iubirea aşa cum se vede ea prin ochiul
meu, prin ochiul tău,
mâini de copil
de mamă,  
linişteşte-te, viaţă e frumoasă sau  
trebuie trăită pentru că oricum  
  
şi-atât.  
ne vedem data viitoare
îmi place tot mai mult să scriu prin străini  
azi nu mi-a pus nimeni marmeladă în pantofii cei noi, dar
niciodată nu poţi să ştii
  
încă-o-mai-iubeşti
spuse îngerul cu glas tremurat
dac-aş fi ştiut cum se plânge, m-aş fi alăturat
  
  
  
(tu şi toată povestea asta cu aripile...)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

#

un om un cântec o sclipire din ochi încă ne putem trezi din somnul cel mai adânc încă putem zbura cu o singură aripă să călărim o stea și să...