Pagini

luni, 1 martie 2010

Ann-tonime II - Făurar

Timpul se rupe în februarie,
În acel douăzeci şi opt care încearcă să te uite undeva,  
Într-o cuşcă, într-o pajişte  
Sau în macheta unui prunc cu vise mari.
  
În el mă văd - şi tu apari
Şi-mi ceri să îţi zâmbesc puţin,
Apoi închid un ochi şi ştiu
Că am trecut.
  
Timpul se rupe-n clipele când îmi oferi un loc,
Amabil şi deloc premeditat.
Timpul se rupe-n strofe de un alb
În care-aş vrea să te adăposteşti.
  
În el aştept, căci nu există altceva nimic.  
În el îmi cânt şi îmi descânt,
În el sporesc bătăile,  
În el repet.
  
Timpul se-nmoaie,  
Se scurge şiroaie-ntre plopi,
Se face că dormi, se face că stă,  
Te faci că îngropi.
  
O planetă întreagă e calmă
La auzul umbletului tău.
Va creşte mare ca un zmeu, înfulecând în fiecare an
Un ban sau doi.

(Văd oameni goi ce sorb
O limonadă fără umbreluţe.)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

#

un om un cântec o sclipire din ochi încă ne putem trezi din somnul cel mai adânc încă putem zbura cu o singură aripă să călărim o stea și să...