Pagini

miercuri, 3 martie 2010

Am oameni morţi sub mâneci

Într-o lume-atât de strâmbă,  
Atât de plină cu culori de mov,  
Cineva te-aşteaptă.  
  
Copii epileptici mor în dorul zilelor de ieri,  
Peşti uriaşi fug de năvod,
Iar luminile se sting dup-un clipit timid.  
  
Într-o lume atât de strâmbă  
Tu mă aştepţi cu un pachet de cărţi,
O sfoară şi cu chibrituri ude.  
  
Am oameni morţi sub mâneci.
Drept spre ramele din cui mă-ndrept, privesc,
Nu eşti, nu sunt,  
Nu-mi treci prin vise din frica să nu te îneci.
În visul meu e plin de uşi, ferestre, deci,
Ai grijă, uite, palele de vânt
Vor să m-arunce din cuvânt
Ca pe-un vlăstar pierdut într-o concluzie ce începe
Cu un "aşadar".


"Cum sunt şi eu plin de tine,  
Cum e şi cerul plin de stele..."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

#

un om un cântec o sclipire din ochi încă ne putem trezi din somnul cel mai adânc încă putem zbura cu o singură aripă să călărim o stea și să...