vineri, 12 iulie 2024

trapez

if you wanna have, like, normal talks, 'bout life and death and tiny stars, we can have that
ce e cu stele astea pe farfurie farfurie
n-are cum să-i placă de tine, a văzut animale care sar mai sus
la orice etaj, la orice oră, la orice bornă
nefericirea e o ștampilă simplă
pare că suntem cineva pe barca asta
da' niciunul din noi nu dă la vâsle
ce se vede dincolo de țărm
ce se vede dincolo de țărm
ce se vede dincolo de
ce-ar fi să nu mai 
să nu mai, să nu mai, să nu mai 
un butoi în care ne punem dorințele-n lizieră
binoclu verosimil ca lumina după sex
când văd în ochii lor iubire 
visez la mare sunt impar sunt o pastă al dente gen
sunt nesigur așa că plec
am tricou cu dungi, marinar simplu
am un cal de jucărie care știe c-o să ne pierdem
îmi arată drumul 
apoi ne ascundem într-o casă în care suntem pe rând
eu și el și eu și el și eu și el vrem viață
amestecăm dorințe și ființe din 2000+
iau un autobuz să mă ducă la stela
gătim în casă 
bem apă de la robinet
și nu ținem secrete
hei, siri
sunt în fața gării și aștept
bravo, ești băiat deștept
întrebările sunt o amânare
când o să fiu mare o să fiu ca mine
sunt plin de vise în burta asta de om
sunt plin de regrete ca un pește
când o să fiu mare o să fiu ca mine
ca mine ca mine ca mine ca
când o să fiu mare o să fiu ca mine
ca mine ca mine ca mine ca mine

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

#

și când nu se întâmplă nimic tot se întâmplă ceva murmur muzici faze totul într-o împreunare perfectă, fără să știm un observator dansează a...