joi, 11 iulie 2024

recuperatorii

te sună recuperatorii dar tu-i sperii cu-n oftat
alungi păsări din cuib
acasă la Ilinca nu mai răspunde nimeni
toți proiectează case margini de oase
OZN-uri farfurii
caiace hamace clipe mari
poeziile au rămas la mine
tu ai păstrat pisica și frica mea de azi
toți suntem fragili și scriem peste vopsele cu alte vopsele cu alte vopsele cu alte vopsele
port o cârmä care duce unde vrem să fim cu toții
port o uliță aparte
port o haină o himeră
și mă uit la pui de uliu cum adorm pe mâna ta
ai flori albe la ureche ochii mici și spui cui trece
despre inimă și suflu
iar pe maluri inegale o trompetă-și ia avântul
raiul provizoriu pântec
cântec clovn așteaptă seara
hai la mare, frățioare
au și apă și uitare pentru capetele noastre
conuri mari pline cu ură sau cu vise sau cu vise
zgura asta felul ăsta de-a privi avânt și norii
ne va duce-n altă țară
unde-s fericiți doar clovnii
și conduc dorm pe saltele pielea lor o mare apă
eu sunt toți supereroii care-au existat vreodată
bag trei fise și răspunde
de ce suni la ora asta
nu am unde să acopăr rana asta doar cu păsări
caut o cameră de oaspeți
pește proaspăt și rubine și mă tot gândeam la tine
cum faci poduri mici să cânte
și trei eleranți să plângă
lunetiștii fără mamă stau la pândă și nu trag
privesc țintele cu drag
melancolici pe alcoolici
trmători pe călători
vagă lume de culori
stai în fața celor două piepturi ale mele și suflă unde pare că e o gaurā
uite cum se vindecă
uite cum sar peste animale cu coarne mari
uite cum iubesc fāră frică și dau flori care cresc la loc din pământ
măcar aici să învingă cineva
pictez pereții cu stele plecate de acasă
dezertare din plictiseală
pun o bombă să lovească doar ce nu-ți mai folosește
și să te ia în brațe cât tot întinsul

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

#

și când nu se întâmplă nimic tot se întâmplă ceva murmur muzici faze totul într-o împreunare perfectă, fără să știm un observator dansează a...