Pagini

marți, 3 ianuarie 2012

vedeţi că stau pe timpul vostru din pauză

ne oprim pe fiecare stradă câte puţin
ne privesc teii ca pe nişte copii ce n-ar ştii nicicum să-ţi spună
câţi ani au petrecut aici, pe pământ

ne despărţim pentru o vreme
mă îmbolnăvesc
plâng
lacrimile sunt toate ale mele
plâng cu dăruire
ca un actor conştiincios ce se spala pe mâini şi înainte
şi după reprezentaţie

îţi aduci aminte că exist şi apari exact
când încercau să mă învie cu un aparat
probabil electric
trezeşte-te lazăr, trezeşte-te

ai venit
te-ai aşezat încet
şi mi-ai spus trezeşte-te
cristi
trezeşte-te

despărţirile noastre seamănă cu un vas de croazieră
eşuat cine ştie unde
să ne salveze cineva
suntem aici
sau mai bine rămâneţi voi acolo
le-am spus

mâine facem 10 ani de când suntem cel-mai-aproape
de insulă

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

iubire

iubire  uitare și așternut pădure un cerb pierdut un diamant ce stă doar în frunte acolo îl vei găsi călătorind călătorind cu picioarele goa...