Pagini

miercuri, 25 mai 2022

po #2

lângă mine un jurnalist întreabă dacă a fost confirmată identitatea fetei dispărute, dacă a fost trimis un mandat de arestare
cu câteva minute în urmă l-am întrebat ceva, părea mai degrabă un puști nebun după jocuri video, butonând la laptop-ul lui
e preocupat
la fel și doamna din fața mea, gândește, caută soluții 
probabil și eu par absent, scriind textul ăsta
cineva râde mai în spate
nu pot să respir, dar mă străduiesc
mă sperii, tresar de la zgomotele coșului de gunoi 
trăsura asta ne leagănă și ne adoarme, nu mai știm cum ne cheamă, ce angajamente avem și față de cine
cât să tot faci băi în șampanie
cât să salvezi arbuștii 
să strângă monezi sau alte colecționabile
din cer cade câte ceva
dintr-un rău ne zâmbesc peștii 
limbile se amestecă
acasă se tot schimbă
o barbă albă cât tot trecutul încăpățânat
o barcă oarbă care să ducă malul bun
vor rămâne urme și poate vom știi să le desfacem
corul cântă
păsările fac cuibul
eu privesc mă dizolv
câte despărțiri dureroase la telefon, ramuri fără frunze, pintilie căutând încă o gară pentru filmul lui
fiecare are câte-un pic de spatiu să se dea în spectacol
unii întreabă dacă merită
alții fac și gata
alții stau la coada
și toți prindem doar bucățele de mesaj pe care nu le mai punem împreună

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

#

un om un cântec o sclipire din ochi încă ne putem trezi din somnul cel mai adânc încă putem zbura cu o singură aripă să călărim o stea și să...