Pagini

marți, 17 mai 2022

musafirul

de la marginea șoselei se scrie altfel la mașina de scris
insectuță, tu cine ești? 
pai, eu sunt
dar nu mai zice 
își face acolo castelanul ei
am stat cu copii, cu băieți
cu fete n-am stat
da' dup-aia mi-am dat seama că e suficient să stau acolo în liniște

oare dacă ești poet, poate pleca asta din tine?
am o mătușă care
oare ea
oare pentru ea
eu plec, pa-pa-paris
am o umbrelă roșie de mătase 
nu trece soarele
dar trec zâmbetele oamenilor care încă vor să trăiască

un șarpe alb imens, blând
în grădina asta bătută de soare
nu spune nimic nu sperie pe nimeni
are ochi albaștrii și regrete deloc
coada nu pot s-o văd
trec pe deasupra culeg merele florile de măr
și le duc fetei din vecini
o cheamă ca pe tine
și de flori se bucură cel mai mult

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

#

un om un cântec o sclipire din ochi încă ne putem trezi din somnul cel mai adânc încă putem zbura cu o singură aripă să călărim o stea și să...