Pagini

marți, 17 mai 2022

făcătorii de bine

micul dumnezeu ne așteaptă 
sau îl așteptăm; ne numără ne recunoaște ca ai lui
greu trebuie să fie să stai unde stă el să vezi ce vede el
pai eu aș plânge încontinuu 
străzile sunt pline de oameni ce pretind că știu 
așa că prefer să mă uit la lună și să-mi pun dorințe și s-aștept 
și dacă nu se întâmplă, tot să mă bucur

nu port eu brățări, am eu greutățile mele
piețele sunt încă pline de doamne care vând ardei, ceapa, lăcrămioare
domni vând mai rar
domnii aprovizionează și numără șinele de tren
uite nu știu uite nu pricep 
nu mai agonisesc și nu mai urc treptele decât două o dată

plouă darnic
citim cărtărescu în căsuța noastră de lemn
bem vin și nu mai vreau să vin de hac nimănui, nici măcar mie
e ziua cuiva în vecini și curtea e plină ochi de lalele galbene

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

#

un om un cântec o sclipire din ochi încă ne putem trezi din somnul cel mai adânc încă putem zbura cu o singură aripă să călărim o stea și să...