Pagini

sâmbătă, 9 februarie 2013

un drum de margine_jam session neautorizat

eu acum nu am o situație, nu pot să-ți ofer nimic, dar dacă mă angajez la nemira poate te duc la muzeu
da' eu nu pot să vin, că la muzeu se stă mult în picioare
te duc la masă
(hăhă.comediant mă fac. jur virginia woolf)

nemira e în insolvență

ce insolvență, mă, ai insolație?
las' că vezi tu. las' că vedem noi
ideea era că deocamdată nu am o situație financiară stabilă, deci nu-mi permit să te duc la muzeu
oricum mie muzeele mi se par plictisitoare
poți face atât de puține lucruri într-un muzeu

tot ce zic sună a poezie
să mă-mpuște cineva, ce păcat că pistoalele nu se dau oricui
or cui
or
cui
ui
i

ce insolvență, mă, ai insolație? - asta nu cred c-a ajuns. așa-ncepea poezia
așa-ncepea calvaru'
trebuia să-mi trimiți tu aia, acum nu mă mai opresc din poezie
acum nu se mai oprește poezia din mine
din mine
ne
din

din mine
din
de
din tine
din mine
de
din
tine
de
din

bine, tu nu știai că e o poezie
că poezia e viață
tu nu știai, d-acuma știi
extratereștrii la kilogram
ce-am avut și ce-am pierdut
didascaliile din banca a doua
uite că mai știu să sicriu
și scriu
și știu

din mine
din
de
din tine
din mine
de
din
tine
de
din

ştiai că apa e mai rece la robinet noaptea?
eu acum am aflat


bine. o să bag și asta. am plecat. la revedere. premiile mai târziu
(nu plec. așa e poezia. stai)
stai și gândește-te
gândește-te
te gândește
premiile mai târziu

am nişte experienţe urâte cu aşteptatul, de acolo se trage şi lipsa mea de răbdare

citește beckett și taci din gură
ori n-ai așteptat pe cine trebuie, ori n-ai știut s-aștepți
frumos, nu?
n-are importanță
beckett e la fel de simpatic

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

iubire

iubire  uitare și așternut pădure un cerb pierdut un diamant ce stă doar în frunte acolo îl vei găsi călătorind călătorind cu picioarele goa...