Pagini

sâmbătă, 16 februarie 2013

nou

am făcut pălării cuburi şi inele
pe mine mă cheamă datoria
pe partea dreaptă răsare sufletul
simplu ca veneţia pe timpul verii
contele e un om bun
nu te ferii de mine, făcând trei-patru-două sute patruzeci şi două de plecăciuni

acum mi-e foame
unde găsesc şi eu o vioară
poftiţi
una cu arome, vă rog
sărind peste bucate
ploaie de la ora douăsprezece
deschide radioul
deschide-ţi mintea
nimic nu există
tu nu exişti
eu nu exist
liniștește-te

toate lucrurile sunt la locul lor
tu eşti acolo unde trebuie
la fel şi ceilalţi

închide ochii
respiră concentrându-te la nările tale
nu glumesc
inspiră şi expiră adânc concentrându-te la nările tale
vei zâmbi
ai zâmbit
ţi-am spus eu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

iubire

iubire  uitare și așternut pădure un cerb pierdut un diamant ce stă doar în frunte acolo îl vei găsi călătorind călătorind cu picioarele goa...