duminică, 4 noiembrie 2012

9.1

suntem pantofari dulgheri zidari pe macadam nu iese niciun ban
la noapte scalpăm un frizer îi luăm toţi nasturii din portofel

un fermier îmi zice că-s barbar pun mâna pe fermoar
nebun de fel vânez ceberi cu ochi de cerbi pe cord am tatuat un cercel

sunt rebel
îi cumpăr un inel şi ne legăm banii plutesc pe râu în cartier

nu ştiu să-not dar dau din coate am un stomac de fier
şi fiere cu miere ai tresăriri de birt banchere

stau marinari sinucigaşi pe fir debil îţi cumperi pene de la Arlechin
te-ochim cu mâinile-n venin suntem zugravii zilelor cu cercuri sparte

te duc departe ca o carte de stephan King
algoritmul unei dimineţi în care nu te mai trezeşti

supă de delfin darnică Sfânta Vineri
poţi să iei loc demonii s-au plictisit de cei ca tine

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

oamenii mici

se face că trecutul mă pândește se face că eu sunt trecutul care mă pândesc îmi fuge mintea pentru că mintea nu poate fi prinsă de nimeni al...