Pagini

miercuri, 9 noiembrie 2011

nici_mie

în seara aia mi-am dat seama
că te iubesc
eugen îmi trimisese textul promis
citeam rândurile alea de parcă erau ale mele
ochi critic, îmi zicea el
s-o crezi tu, îi ziceam eu în gând

vlad şi ilinca rânjeau din colţurile lor
copiii îşi vor trimite textul ăsta pe e-mail mai ceva
că mesajele împânzite cu ameninţări
mai ceva ca un film horror bine făcut

în seara aia
aşteptându-te
mi-am dat seama că te iubesc

cu mâinile îngheţate şi ochii
pe ceasul pe care tocmai îl furasem
al patrulea pe săptămâna asta

ştiam că n-ai să vii
că n-o să ajungem la mine acasă
şi că zorile ne vor găsi separat
în seara aia
mai mult ca-n oricare altă seară
mi-am dat seama că te iubesc

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

iubire

iubire  uitare și așternut pădure un cerb pierdut un diamant ce stă doar în frunte acolo îl vei găsi călătorind călătorind cu picioarele goa...