joi, 17 noiembrie 2011

Hortensia (nu) există

călătorim
căldura curge prin noi ca o balegă din ziua a
şasea/ Caligula
şi cei douăsprezece apostoli
cravate cu nodul cel mai bine făcut

călătorim
rumegam cât mai repede
azi se vor fura ceasuri
mâine, curele
poimâine s-ar putea să ne liniştim

călătorim
căldura curge
cum prindem o zi liberă, cum ne aruncăm în Pacific
cu braţele deschise înainte
cu frunţile

nu mă interesează cine eşti şi aşa
şi pe dincolo
poezia
pungilor de sub ochi
bocanci de împrumut


aşa să ne-ajute cel ce a rămas
între noi.

Un comentariu:

  1. o baliga ce se scurge...imaginea mi se scurge in ochi,din cuvinte. desi mi-a placut poezia

    RăspundețiȘtergere

poate tu erai

poate tu erai - cunoscut și mă tot strigai să vin să te ascult poate tu erai - neștiut și mă tot chemai să vin să-ți cânt poate tu erai auzi...