Pagini

vineri, 29 aprilie 2011

NEMURITORII -scenetă pe nouă voci-

Iubim, iubim, ne naştem, iubim şi-acolo  
Trăim cât trăim, iubim şi-acolo
Suntem aproape de a muri, iubim şi-acolo
Murim, iubim până şi atunci  
Ne naştem, iubim, iubim
Şi-aşa mai departe
Pentru că altfel nu se poate
Pentru că, ajunşi, neajunsi, tot iubirea e pragul de sus,  
Tot iubirea e pragul de jos.  
  
Nu mai plânge, Marina
Nu mai iubi până te podidesc lacrimile
Noi ştim că plângi, Marina
Ştim şi cortinele-astea afurisite nu ne mai pot ascunde lacrimile
Rămâi acasă, Marina,  
E martie şi sufletul tău nu suportă o iarnă atât de nenorocită
Rămâi acasă, nu e bine
Ceva nu e bine-n universul zilei de azi
Ceva nu e bine cu plânsul ăsta
  
Dumnezeule, accidentul fusese tocmai de ziua lui
Ascensorul ăla nu moare niciodată
Te găsisem undeva în zăpadă, că-n povestea aia cu păsări care nu se mai văd
De la atât de mult alb căzut pe pământ
Mă iartă, mă iartă,
Nu există pact cu Arta adevărată
Nu există pact cu lacrimile fierbând
Tu, timp, opreşte-te,  
Că tare vreau să strâng mâna îngerului
  
Am băut, am băut mult
Acum să ne mărturisim
Zice, te iubesc
Zice, ştii cât te iubesc
N-am să uit niciodată
Zice, mai e cineva aici, o femeie
Zice, să ne mărturisim, ştii să te mărturiseşti?
Dumnezeu coboară o singură dată în casă Ta,  
Iar dacă ai nenorocul, credinciosule, să-l socoţi o nălucă,
Atât ţi-a fost.  
Atât şi nimic mai mult decât atât.
  
Mă iartă...
Mă iartă...
Căci n-avem nimic în afara iertării
Căci n-avem nimic în afara sufletului iertat
Căci nu putem să cerşim toată viaţa
Cineva ne va alunga şi n-o să mai putem ţine piept vieţii
Şi nimeni n-o să fie acolo
Să ne oprească
Şi nimeni...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

iubire

iubire  uitare și așternut pădure un cerb pierdut un diamant ce stă doar în frunte acolo îl vei găsi călătorind călătorind cu picioarele goa...