Pagini

luni, 28 decembrie 2009

P.S.

Întind la uscat toate rufele peste care s-a plâns,
Știind că-s prea puține cuvinte.
Știind ca numai lacrimile își pot închipui nemurirea,
Dar și că fericirea e ca un Dumnezeu
Ce nu-ți dă voie să te uști
(Nicicând.)

Viața-mi?
Cu nimic mai presus
Decât viata altor 6 miliarde de suflete
Ce și-au spus "am încercat să te iubesc".

Poezia - un bolnav inconștient,
Dar care, în nebunia lui,
Nu a apucat a cunoaște nimic în afara
Sincerității.

Un post-scriptum - nimic altceva decât
O recunoaștere a unei neputințe.

Scriu pentru a mă spăla de păcat,
Scriu pentru tine,
Scriu pentru că poezia mea
Îmi seamănă.

Închei acum.
Făgăduiesc
Să nu mai știe nimeni.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

#

un om un cântec o sclipire din ochi încă ne putem trezi din somnul cel mai adânc încă putem zbura cu o singură aripă să călărim o stea și să...