Pagini

sâmbătă, 19 decembrie 2009

A2. Examen

Vreau sa bat pe cineva.
Măr sau prună,
Pară-aș vrea.

Să mă bata cineva.
Să mă facă praf de pușcă,
Să mă ducă mult, departe,
Dincolo de foi de carte.
Să mă facă praf de stele
Și să descuiem zăbrele.

(Vreau să zic și eu ceva
Și nu pot s-o zic exact așa
Cum aș vrea.)

Dați-mi o inimă nouă,
Să pompeze vorbele... tot câte două.
Să le scadă, să le-adune,
Să facă din rele bune,
Cele rele să le spurce,
Cele bune să le urce,
Sus de tot în carul mare,
Să privească cu mirare.

Să privească cu sfială
Tot ce vreau să-ți spun eu ție.
Vreau să sparg o farfurie.
Una care-mi place mie,
Vișinie.

Vișinie sau bordo,
Să ne duca dincolo.
Cu trei colțuri sau pătrată,
Să rămâi mereu curată.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

#

un om un cântec o sclipire din ochi încă ne putem trezi din somnul cel mai adânc încă putem zbura cu o singură aripă să călărim o stea și să...