Pagini

duminică, 25 octombrie 2009

Noduri intr-un al doilea multiplu de trei (De ce a trebuit să te naști femeie?)

Trei.
Negare, renaștere, schimbare și stam pe loc.
Suntem la trei.
Mai mult de trei nici că putem să numărăm sau să urcăm.
Vom sta aici până când o cifră noua ne va putea scoate din impas
Sau până când tu vei mai publica doua-trei volume.

E ciudat să te uiți în urmă.
Nu datorită vreunei neasumari sau vreunei pilde biblice,
Pentru că iar am început să nu mai cred.
Acum?
...
S-ar putea să dureze.

Și da, e ciudat cum tot ți se-arată perfect
Când perfecțiunea s-a retras.
Un laș!
Ți-era clar, nu-i așa?
Și ce-ți mai era?

Întinde-ți mâinile, picioarele, toate reproșurile tale,
Fă-le cât se poate de mari.
Apoi fă-ma pe mine să dispar, măcar puțin,
Ca în povețști!

Tu cine-mi ești?
Pianul a-nceput să tușească,
Iar fluturele? Vierme-acum!
Sau invers.
Orișicum, marți, e ziua schimbărilor.

De caracter, de pat, de concepții.
Apropo de concepții:
Mă visez în fiecare noapte într-o sală de cinema în care
Un singur film se poate vedea.
Eu il prind mai mereu de pe la jumatate,
Dar asta,
Desigur,
E fara voia mea.

Atunci cineva
Care-ti seamănă mă intreabă constant dacă nu vreau să știu.
De totdeauna-am vrut să știu.

Acum vreau doar să trec ușor
Și să mă văd
Cu-atât mai păcătos.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

#

un om un cântec o sclipire din ochi încă ne putem trezi din somnul cel mai adânc încă putem zbura cu o singură aripă să călărim o stea și să...