Pagini

sâmbătă, 18 februarie 2023

nimeni nimic

aveam nimeni
aveam nimic 

pe peron oamenii se caută
se iubesc deși nu se cunosc
tic tac limba asta spune ce știe 

aveam nimeni
aveam nimic

eram limpede
eram fericit și număram lanurile și câmpurile de floarea soarelui
inspir expir

trecem peronul
caut să vorbesc pe înțeles
cel puțin pe înțelesul meu

asta e ziua în care am fost om
asta e ziua în care stau cu tine

aveam nimic

sunt o zebră
sunt farurile
sunt luna amestecată într-o cană de ceai

asta e ziua care contează cel mai mult
asta e culoarea mea preferată
ăstia sunt doi ochi albaștri

iubesc oamenii și oamenii mă iubesc
visez că zbor
dimineața mai intră-n casă o pasăre
cere sfaturi 
cere o masă caldă
îi dau
îmi zice cum o cheamă

nimic
nimeni
niciodată
totodată
te iubesc
Terra e cât capul ăsta
și ei îi e frică
și ea caută un prieten

aveam nimeni
aveam nimic 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

#

un om un cântec o sclipire din ochi încă ne putem trezi din somnul cel mai adânc încă putem zbura cu o singură aripă să călărim o stea și să...