Pagini

sâmbătă, 25 februarie 2023

animal

în casă cu petale crescute din cuptor se-aud trăsuri de pușcă
aici dormim cu peștii mărilor
și tragem la măsele 

în casă cu petale rogvaiv
bordelul mov ne cântă
cântă, cocoșule
cântă neînsemnatule
cântă, legatule

se trece înot
se mestecă viețuitoare
se cântă la palat cu lăutarii
se moare dar doar puțin 

ăsta e soarele care ne face zburători
aceasta e o palmă de om
ce frumos se cântă pe mal
ce frumos se cântă
sărim cu toții să prindem luna de călcâie
ea râde și spune nume

dezertații leneși trag din pipe
peștii elenei ezită
am un șarpe-n bătătură și-o dorință ce ba mă face fericit ba mă pune să alerg cu copitarii pe poligon

iau o foaie și scriu
iau un împrumut
iau de veste
aici e poezia și timiditatea
aici e rombul de pe umeri
aici sunt aripile de noapte și un fluture vizitiu

luăm luna de călcâie
râde și zice pe nume 
răspund ca din somn
și mă pierd cu iepurii pe calea ferată
grădina zoologică din mijlocul lanurilor are toate ușile deschise și animalele deja plecate 

sar
simt
strig
e anul nou iar eu sunt la fel de prost ca anul trecut
sau poate nu
sau poate nu
sau poate nu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

#

un om un cântec o sclipire din ochi încă ne putem trezi din somnul cel mai adânc încă putem zbura cu o singură aripă să călărim o stea și să...