Pagini

luni, 13 februarie 2023

#

carambol pe primăverii
o vulpe singură
un chibrit
orașul în care se fac cercetări amănunțite
libertatea e visul celor puțini 
ochii închiși văd lumea

aici orchestra cu instrumente stricate
aici ursul cu stea în frunte
aici un câmp unde iarba nu a mai fost tăiată

liliacului, colț cu păcii, colț cu tineretului
ne vedem pe podul salcâmilor
ne strângem pe morilor
apoi ne deschidem aripile
 
înotăm pe muncii
înoptăm acolo unde se opresc trenurile
e pace
e liniște e pace

toate zilele astea sunt un vis
soarele și orașul ne visează
suntem un mic dejun pe farfuria unui om mare
respirăm curat
ducem flori și mici monumente creștem
o dată cu un animal nevăzut

controlorii râd și cântă
am avut o trompetă cu care am schimbat lumea
am o lume în genunchi pe care o arăt oricui vrea să o vadă
Matei Maftei și sfinții 
aici facem un loc de liniște
un lac pentru cei dispăruți
pe ogoare în covoare cu 
voie fără voie cu
amintiri
cu bagaje
aici ne recunoaștem
ardem podiumurile și ne facem loc unii în alții 
indiferent ce zi e

ăștia suntem
până aici am ajuns
așa se vede orașul 
așa se înghit mările
de pe acoperișuri ne vedem 
avem tot ce ne trebuie 
și zilele sunt toate o duminică
și e doar zi

și nu avem limbile amestecate așa că
ne putem spune cum visam îngeri și trompete
și lume nouă
cum iubim cum ne naștem în fiecare oră
și căutăm în ocheane ceea ce
am găsit deja

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

#

un om un cântec o sclipire din ochi încă ne putem trezi din somnul cel mai adânc încă putem zbura cu o singură aripă să călărim o stea și să...