Pagini

sâmbătă, 25 februarie 2023

napalm aici soarele

aici dimineața miroase bine
a beton și soare și animale și dezertori
am ochii mari de bucurie
toți oamenii îmi cam seamănă și-mi dau bună ziua
poezia e o fată care-mi zâmbește de pe același trotuar
un cal la galop
o mamă
o scăpare la limită

urșii numai urșii știu drumul spre casă
dar mai merg pe râu cu florile și fluturii
mai privesc o dată pădurea și zebrele
eu sunt cine s-a întâmplat să fiu
niciun merit în asta

iar napalm
iar victorii
iar ne mutăm de la bloc în alt bloc în alt bloc în alt bloc

respir toți copacii o dată
pun cerul pe planșa asta și mai rămâne

aici miroase a copii crescuți singuri
supravegheați de alți copii singuri
supravegheați de alți copii singuri
ocrotiți de stele și castele imaginare
de sfânta vineri

peste stradă e unul pin cu vise
explodează a vise zi după zi după zi
le rămân și altora
care doar privesc și se minunează

o barcă
o cupolă
o îmbrățișare

o barcă
o cupolă
o gură prea mare

o barcă
o cupolă
a vorbit soarele

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

#

un om un cântec o sclipire din ochi încă ne putem trezi din somnul cel mai adânc încă putem zbura cu o singură aripă să călărim o stea și să...