Pagini

miercuri, 22 februarie 2023

decopertat

cu microfonu-n spinare și cu limba peste cer
ce mai faci tu rinocer
cer cerului stele și inimii mele să se oprească
la un semafor la un telefon cu fise
la o margine de stradă unde cineva bate toba

dar inima mea nu și nu
revoluții sărituri
dar inima mea nu și nu
singurătăți și plâns de milă

am dezlegat un cal, a fugit
nu s-a-ntors să mulțumească
am eliberat o molie, se întoarce mereu
am măsurat un licurici 
de atunci, ne luminează încet pe toți

dar inima nu și nu
scandal și stele
pe șinele de tren mă caut
dar mă văd deasupra peste vagoane
râd și mânânc ceva
și mai e cineva cu mine
care ciocnește cana de-a mea

ce frumoasă-i viața ce
frumoși sunt elefanții
e mare pădurea asta iar râul
plin de pești născuți deodată

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

#

un om un cântec o sclipire din ochi încă ne putem trezi din somnul cel mai adânc încă putem zbura cu o singură aripă să călărim o stea și să...