Pagini

luni, 23 ianuarie 2023

orașul meu

cărțile sunt vechi
îl am pe Dumnezeu într-o ureche
șoptește dansează acum vrea să coboare
face pe neștiutorul face cuvinte noi apoi
o girafă și o mare unde îmi era inima
sunt proprietar peste toate
un soare
o pâine cu orice pentru deseară
un ocol
sunt umbrele și muzica simplă
primesc pe cineva în vizită
aduce cadouri și uși deschise
sunt ursul care nu mai crede-n vise
așa că face-aici o casă
din care pleacă în fiecare zi
descoperă o parte de lume
se dă cu barca
mă caută se caută e mereu gata de altă zi
aici se cască lumea
aici sunt sincer
aici îmi uit ochii
aici îmi pun alte nume
demolez grădini care vor în libertate
ud flori
dau ploi în orașe uitate
e curat și e liniște 
și e mult loc pentru prieteni 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

#

un om un cântec o sclipire din ochi încă ne putem trezi din somnul cel mai adânc încă putem zbura cu o singură aripă să călărim o stea și să...