Pagini

joi, 3 ianuarie 2019

spaţiul gol

eram în mall
pentru mine, exact ca atunci când trece circul prin sat
pot doar să presupun
o minunăţie mică, incredibilă
în timpul căreia nu ştii dacă visezi sau nu visezi
dacă trăieşti viaţa sau viaţa trăieşte o dată cu tine

am luat nimic de mircea cărtărescu de la colţtul socrate
în jur, mult osho, alan watts şi alte panacee
infuriat, am plecat cu două volume de poezie
necrezând nici în ele
m-am oprit o oră la games corner
am mâncat ca şi cum ar fi fost prima masă sau ultima
am citit puţin
în zgomotul asurzitor, poate suferinţă, poate dezordine
versurile nu aveau nicio noimă
seara, la fel

acum citesc şi-mi par una cu portocala mecanică
zian e concentrat şi totuşi distrat de trenuri, maşini, kilograme, înălţime şi ce-i mai iese în cale
pentru mine e nou, încă sunt un razboinic luptând acolo unde pacea dansează

seara am facut treasure hunt
am aprins lumânări
am pus muzică de piraţi
şi am deschis cadouri

imediatul
viaţa ca o apă care curge
nu e niciodată aceeaşi
şi totuşi e aceeaşi
onomatopee
linişte
paşi tropăind
mai departe

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

#

un om un cântec o sclipire din ochi încă ne putem trezi din somnul cel mai adânc încă putem zbura cu o singură aripă să călărim o stea și să...