Pagini

miercuri, 9 ianuarie 2019

îmi place poezia

îmi place poezia pentru că e jucăuşă
s-a înţelepţit şi acum dansează pe pajişti
yuhuuu fii bun cu mine şi se va înmulţi vinul
şi se vor înmulţii peştii şi florile şi şoferii de taxi zâmbitori

îmi place pentru că mă aduce la mine
uşor şi dintr-o dată fără artificii şi ameninţări
iată-te. ia de te joacă

în basarabia poeţii par să primească mâncăruri că să poată supravieţui
armonia singularităţii minunea
în românia poeţii se scuipă
cocoşi jumuliţi şi greţosi
copiii cui

şi desenele mele mă fac să râd
pe mine mai ales
şi bărcile din parcul central
şi plimbările bucuros-ostentative prin huet sau piaţa muzeului

soare care te face să râzi
o hippie hrăneşte un câine
tu ai înflorit deja
mă bucur de roade fără să ştiu

m-am transformat într-un iepure nemuritor
străbat pădurile fericit de sute de ani
joaca e singurul medicament
alege o dată
o să vezi cum niciun vânător nu se va atinge de tine

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

#

un om un cântec o sclipire din ochi încă ne putem trezi din somnul cel mai adânc încă putem zbura cu o singură aripă să călărim o stea și să...