Pagini

joi, 27 decembrie 2018

poezie rimată

dac-aș scrie despre tine
poezie cu-amandine
dac-aș scrie despre noi
poezia din gunoi
dac-aș scrie despre noapte
poezia mere coapte
dac-aș scrie doar c-o mână
poezia cu ranchiună
dac-aș scrie la sfârșit
poezia cu zenit
scriu cu mâinile la spate
poezie cu de toate
dac-aș scrie cu vopsele
poezie peste piele
scriu când sunt plecat de-acasă
poezie dureroasă
scriu în somn și scriu în vis
n-am să mă mai las de scris
scriu dement marțea și joia
poezie paranoia
scriu și uit de mine însumi
poezia râsul-plânsul
dac-aș fi altcineva
tot poezii aș picta
dac-aș fi tu, recunosc
n-aș mai scrie vers de post
dac-aș fi un vânător
poezia rezervor
scriu tenace și pustiu
poezia vișiniu
poezia libertate
iar m-apuc să spun de toate
poezia fapte bune
mă întorc napoi în lume
teoretic poezie
practic cadou la beție
începuturi fără miză
mai jucăm toți o repriză
poezie relaxat
stau până târziu în pat
poezia bucurie
poezia poezie
poem pentru cine vede
nu mai trecem doar pe verde
poem sentiment treptat
rege servitor soldat
hamlet nu s-a sinucis
eu nu m-apucai de scris
trec râul pe dinainte
mereu destule cuvinte
nu mai caut vindecare
poem păpușa din sare
scriu și mă opresc doar ziua
plouă lin hoți se predau
vând umbrele la bucată
vreau să te mai râd o dată
trec pe străzi și animale
oglinzi perpendiculare
poezie demodată
ne vedem și altă dată
parcă-s mălăele să mor io

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

#

un om un cântec o sclipire din ochi încă ne putem trezi din somnul cel mai adânc încă putem zbura cu o singură aripă să călărim o stea și să...